Ben 2006'dan beri ödeme alıyorum ya sen ?
benden 4 sene kıdemlisin
yanlış anlama, sormamın sebebi ben bildim bileli ödemeler ayın 7. gününe kadar (genellikle 7.gunu) kesinleşiyor ve ödemeler 24-25-26-27... şeklinde ödeniyor. Dolar iken böyleydi TL malumunuz erkene alındı.
Şimdi 2006 da demişsin, sanırım 2006'dan beri kesinleşmiş ödeme tarihine ve ödemelerin yapıldığı tarihine bakmadin sanırım.