• 31-10-2013, 13:49:09
    #19
    Six Pack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme eşiği 200 tl olarak mı devam edecek acaba?
    Evet 200 tl fakat degistirebiliyorsunuz ama yinede 200 tl ustu bir deger ayarlamaniz gerekiyor

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-11-2013, 08:59:29
    #20
    Bu hafta ödemeler kesinleşir değil mi arkadaşlar ?
  • 01-11-2013, 10:16:40
    #21
    OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta ödemeler kesinleşir değil mi arkadaşlar ?
    Bugün yarın kesinleşir hocam. Geçen ay 2 sinde kesinleşti
  • 01-11-2013, 13:45:41
    #22
    Üyeliği durduruldu
    koloni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yarın kesinleşir hocam. Geçen ay 2 sinde kesinleşti

    Bekliyoruz koloni umarım erkenden sonuçlanır.
  • 01-11-2013, 13:46:40
    #23
    koloni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yarın kesinleşir hocam. Geçen ay 2 sinde kesinleşti
    Aynen, umarım.
  • 01-11-2013, 13:50:40
    #24
    Labrad0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyoruz koloni umarım erkenden sonuçlanır.
    Kesinti yapıp hakkımızı yemesin de ne zaman açıklarsa açıklasın sorun değil bekleriz
  • 01-11-2013, 13:51:36
    #25
    koloni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinti yapıp hakkımızı yemesin de ne zaman açıklarsa açıklasın sorun değil bekleriz
    geçen ay bende 7 tl gibi bi kesinti olmuştu hocam inş bu sefer de bu civarda olur
  • 01-11-2013, 15:26:39
    #26
    OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay bende 7 tl gibi bi kesinti olmuştu hocam inş bu sefer de bu civarda olur
    Hocam benden 30 TL gitmişti neden gitti hala anlam vermiş değilim. Neyse canımız sağolsun diyorum
  • 01-11-2013, 15:40:33
    #27
    Kesinleşir inşAllah'da ne zaman