koloni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinti yapıp hakkımızı yemesin de ne zaman açıklarsa açıklasın sorun değil bekleriz
geçen ay bende 7 tl gibi bi kesinti olmuştu hocam inş bu sefer de bu civarda olur