• 13-01-2011, 19:37:57
    #10
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman bırakın bu adsense kötülemeyi, adwors kullanıcıları ne veriyorsa google'da sana onu veriyor. siten kaliteliyse zaten hakkını alırsın.
    Google benim babamın oğlu değil ama bu kadarda saçma sapan nedenler üretilmez. Burası webmaster forumu arayın araştırın bakın adsense nasıl veriyor neye göre veriyor.
    son söylediklerin ile konu başlığı çelişiyor istersen konu başlığınıda düzelt!

    Evet burası Webmaster sitesi. Buraya koymamın nedeni Webmaster arkadaşlarımın önerilerini tecrübelerini almak.

    Webmaster olanların bırak git demeyeceklerini bildiğimden bir çözüm olabilmesi için konuyu açtım. Benzer durumda olanlarada yardımcı olur umarım.

    Konu başlığınıda değiştirmeyi düşünmüyorum. Önerileriniz için teşekkürler.
  • 13-01-2011, 19:58:25
    #11
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman bırakın bu adsense kötülemeyi, adwors kullanıcıları ne veriyorsa google'da sana onu veriyor. siten kaliteliyse zaten hakkını alırsın.
    Google benim babamın oğlu değil ama bu kadarda saçma sapan nedenler üretilmez. Burası webmaster forumu arayın araştırın bakın adsense nasıl veriyor neye göre veriyor.
    son söylediklerin ile konu başlığı çelişiyor istersen konu başlığınıda düzelt!
    konuya gelip adamı hem rahatsız ediyorsun hem de konu sahibi suçluymuş gibi ona laf atıyorsun. Sanane ki , sana mı laf söylüyor sanki adam harbi webmasterlardan yorum , öneri almak için konu açmış. Seni ilgilendirmiyor yani.
  • 13-01-2011, 20:03:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    gene iyi vermiş

    adtech koyda dene bir ne veriyor
  • 13-01-2011, 20:08:51
    #13
    adsense yonetım kurulundan acıklama adına yazıyorum (!)

    arkadasın bızı bırakıp gıtmesıne gonlumuz razı olmadı pıyasada tabırı caıze tekel durumundayız gıttıgıdıyorun splashı yasaklamasından berı dahada guclendık

    bız gucumuze guc katarken yayıncımızın bızı bırakması bu web sevdası ıcın ıyı olmayacaktır dedık ve yayıncımıza ozel tık bası ucretı 5 dolara cıkardık

    hayırlısı olsun dıleklerımızle

    Google r10 genel sorumlu ıletısım mıletısım vsvs yetkılısı JiqqA (!)
  • 14-01-2011, 15:47:45
    #14
    Geyik bölümüne açmalıymışım bu konuyu.
  • 14-01-2011, 15:49:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    gösterımın zaten dusuk o tıka
  • 14-01-2011, 16:11:53
    #16
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense yonetım kurulundan acıklama adına yazıyorum (!)

    arkadasın bızı bırakıp gıtmesıne gonlumuz razı olmadı pıyasada tabırı caıze tekel durumundayız gıttıgıdıyorun splashı yasaklamasından berı dahada guclendık

    bız gucumuze guc katarken yayıncımızın bızı bırakması bu web sevdası ıcın ıyı olmayacaktır dedık ve yayıncımıza ozel tık bası ucretı 5 dolara cıkardık

    hayırlısı olsun dıleklerımızle

    Google r10 genel sorumlu ıletısım mıletısım vsvs yetkılısı JiqqA (!)
    Konuyu geyiğe çevirmişsin ama Adsense Gittigidiyor Splashı yasaklamadan önce de bu piyasanın tekeliydi ve yine bu piyasanın en güçlüsü idi. Gittigidiyordaki serbestliğe Adsense izin vermiş olsa idi gittigidiyor kendisine yayıncı bulabilirmiydi diye önce şakayla karışık eleştirini biraz düşün derim.

    Konu sahibi arkadaşa gelince forum sitesinde 30 tıka 3-5 dolar aldığını dile getirmişsin daha önceki mesajındaki forum sitesine nazaran bu çok ciddi bir rakam. Neden dersen forum sitelerinin belli bir içeriği yoktur ve adsense için çöp siteler katagorisindedir. Yani şuan aldığın rakamlar doğal rakamlar ve şunu da bilmelisin ki Adsense'nin tıklama başı ücretlerinin en az olduğu dönemler arası ayın 10'u ve ayın 19'u arasıdır. Bu ratihlerden sonra yine biraz daha artacağını düşünüyorum tıklama ücretinin.
  • 14-01-2011, 16:14:02
    #17
    benim blog war 270 gösterim 3 tık 0.33$ vermiş dün
  • 14-01-2011, 16:14:41
    #18
    30 tıkla 3 $ mı bırakıyor yok canım nerde.... 2 ay evveldi o

    şuanda 30 tıka 0,30 cent bırakıyor...