adsense yonetım kurulundan acıklama adına yazıyorum (!)

arkadasın bızı bırakıp gıtmesıne gonlumuz razı olmadı pıyasada tabırı caıze tekel durumundayız gıttıgıdıyorun splashı yasaklamasından berı dahada guclendık

bız gucumuze guc katarken yayıncımızın bızı bırakması bu web sevdası ıcın ıyı olmayacaktır dedık ve yayıncımıza ozel tık bası ucretı 5 dolara cıkardık

hayırlısı olsun dıleklerımızle

Google r10 genel sorumlu ıletısım mıletısım vsvs yetkılısı JiqqA (!)