adsense yonetım kurulundan acıklama adına yazıyorum (!)
arkadasın bızı bırakıp gıtmesıne gonlumuz razı olmadı pıyasada tabırı caıze tekel durumundayız gıttıgıdıyorun splashı yasaklamasından berı dahada guclendık
bız gucumuze guc katarken yayıncımızın bızı bırakması bu web sevdası ıcın ıyı olmayacaktır dedık ve yayıncımıza ozel tık bası ucretı 5 dolara cıkardık
hayırlısı olsun dıleklerımızle
Google r10 genel sorumlu ıletısım mıletısım vsvs yetkılısı JiqqA (!)