Sözüm meclisten dışarı ortaya söylüyorum. Ben bu tür yorumları anlamakta güçlük çekiyorum
arkadaşlık, sohbet reklamlarının çıktığı siteyle , sağlık, araba, forex gibi reklamların çıktığı site hiç aynı tıka aynı parayı alır mı ?
sohbet reklamını veren adam zaten tık başı misal 0.05 ödüyor google a. Google zaten ne alıyor ki ne versin sana ?
Adsense Benim için bitmiştir.
26
●1.846
- 15-01-2011, 05:45:51çok düşük bir rakam çıldırmamak elde değil, ama piyasada başka sağlam reklam veren yok
. (varsa da popup & splash var onlarda +18 ve zararlı)
hergün mü böyle veriyor yoksa bugüne nazaran birşey mi? - 15-01-2011, 07:00:1530 tıka 2,15 $FebShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendeki oran bu şu an. Adsensede sorun yok bence, sorun sizin içerikte
- 15-01-2011, 07:14:59Gösterim hemen hemen aynı ama tıklama 2 katı ? geçersiz tık olabilir.
- 15-01-2011, 20:56:28Aynen benimde takıldığım nokta o oldu. Acaba saldırı gibi birşey mi oldu diye düşündüm.Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım bir sorun çıkarmaz..
. (varsa da popup & splash var onlarda +18 ve zararlı)
ÅŸimdi bu iyi mi:S