o zaman bırakın bu adsense kötülemeyi, adwors kullanıcıları ne veriyorsa google'da sana onu veriyor. siten kaliteliyse zaten hakkını alırsın.
Google benim babamın oğlu değil ama bu kadarda saçma sapan nedenler üretilmez. Burası webmaster forumu arayın araştırın bakın adsense nasıl veriyor neye göre veriyor.
son söylediklerin ile konu başlığı çelişiyor istersen konu başlığınıda düzelt!
konuya gelip adamı hem rahatsız ediyorsun hem de konu sahibi suçluymuş gibi ona laf atıyorsun. Sanane ki , sana mı laf söylüyor sanki adam
harbi webmasterlardan yorum , öneri almak için konu açmış. Seni ilgilendirmiyor yani.