o zaman bırakın bu adsense kötülemeyi, adwors kullanıcıları ne veriyorsa google'da sana onu veriyor. siten kaliteliyse zaten hakkını alırsın.
Google benim babamın oğlu değil ama bu kadarda saçma sapan nedenler üretilmez. Burası webmaster forumu arayın araştırın bakın adsense nasıl veriyor neye göre veriyor.
son söylediklerin ile konu başlığı çelişiyor istersen konu başlığınıda düzelt!
Evet burası Webmaster sitesi. Buraya koymamın nedeni
Webmaster arkadaşlarımın önerilerini tecrübelerini almak.
Webmaster olanların bırak git demeyeceklerini bildiğimden bir çözüm olabilmesi için konuyu açtım. Benzer durumda olanlarada yardımcı olur umarım.
Konu başlığınıda değiştirmeyi düşünmüyorum. Önerileriniz için teşekkürler.