• 28-12-2010, 03:56:21
    #28
    R10da bi konu acılsın Hemen mualefet olcak birileri cıkıyor.. Arkadas gördügü birşeyi sizinle paylasmıs. nerdeyse kavga ediceksiniz. Bu kadar yapmayın arkadaslar. Bilenler paylasmazsa bilmeyenler nasıl ögrenicek (Genel olarak Her konu icin Konusuyorum )
  • 28-12-2010, 03:58:25
    #29
    Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey demiyorum size çok biliyorsunuz .

    kardeş çok biliyor değil bizde yaşadık aynı olayı.
    kredi kartı bilgilerim çalındı ve 1000 dolarlık bir ödeme yapılmış. banka direk sms ile şu şirkete şu tarihte şu kadar para ödediniz. eğer bu ödemeyi siz yapmadıysanız bankamızla irtibata geçiniz diye sms geldi.
    2-3 saat sonra gördüm mesajı direk bankayı aradım dilekçe gönderdim ve 1 hafta sonra param iade edildi.

    bana anlatılan prosedüre göre de 1 hafta içinde itiraz etme hakkına sahipmişim.

    sen diyorsun ya boş konuşmuyorum diye.
    bizim boş konuştuğumuzu nerden çıkartıyorsum
  • 28-12-2010, 04:00:49
    #30
    Şahsi görüşüm ben inanmadım!!! hemen öyle 1 telefonla ödeme olmaz aylar sürer basitmi okadar ayrıca googlede kredi kartım kullanılmış vs vs okadar hafife almayın banka 1 2 güne bitirmez hemen bukadar şeyi + googlede okadar safmı acaba düşünmek lazım
  • 28-12-2010, 04:02:14
    #31
    aNaCSuNaMuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş çok biliyor değil bizde yaşadık aynı olayı.
    kredi kartı bilgilerim çalındı ve 1000 dolarlık bir ödeme yapılmış. banka direk sms ile şu şirkete şu tarihte şu kadar para ödediniz. eğer bu ödemeyi siz yapmadıysanız bankamızla irtibata geçiniz diye sms geldi.
    2-3 saat sonra gördüm mesajı direk bankayı aradım dilekçe gönderdim ve 1 hafta sonra param iade edildi.

    bana anlatılan prosedüre göre de 1 hafta içinde itiraz etme hakkına sahipmişim.

    sen diyorsun ya boş konuşmuyorum diye.
    bizim boş konuştuğumuzu nerden çıkartıyorsum
    Yani şunu demek istiyorum 2 3 ay dir adsensede birşeyler dönüyor bir kaç şeyde duydum sanırım türkiyeye özel banlamalar oluyormuş bu gece bir arkadaşım telden bahsetti bu konuyu hintden bir arkadaşım var dedi türkiyede bir kaç kişi hintli birinin adına adsense acıp oraya para gidiyor ve ordan direk % 30 keserek para alanlar varmiş ondan dolayi google güvenesim gelmedi heran herşey yapiyorlar bir yazılım değiştiler ne kelimeler kalda ne şeyler eskisi gibi google tad vermiyor bende duyduklarımı gördüklerimi anlatiyorum anlatmakla kötümü ediyorum ney saat 04:05 bu konudan sence benim çıkarım ne olabilir hic birşey yani bazi arkadaşlar hemen atiliyorlar konuya yok oyle olmaz boyle olmaz google babanın oğlumuda o kadar güveniyorsun .
  • 28-12-2010, 04:04:03
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay 30 bin dolar aldıgım bile oluyordu . resim olarak en son aldıgım para inanmıyan olursa pm olarak banka dekontlarınıda çeker yollarım.
    orda neden gecen ay temmuz yaziyor? biz agustostamiyiz?
  • 28-12-2010, 04:04:33
    #33
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşüm ben inanmadım!!! hemen öyle 1 telefonla ödeme olmaz aylar sürer basitmi okadar ayrıca googlede kredi kartım kullanılmış vs vs okadar hafife almayın banka 1 2 güne bitirmez hemen bukadar şeyi + googlede okadar safmı acaba düşünmek lazım
    Peki sen safmısın google dan banlandığında sana gerekçe olarak örnek diyorki kazandığınız haksız kazanç geri iade edilicektir diye gözünle gördünmü ? yada sana ödeme yaptıgına dahil bir belge gösterdimi?
  • 28-12-2010, 04:05:34
    #34
    Winproxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orda neden gecen ay temmuz yaziyor? biz agustostamiyiz?
    Bu hesapım banlandı çünkü daha önceden cekmiştim ve tüm yaptıklarımı kazançlarimin resimini çekerim istersen haziranıda çıkartayım.
  • 28-12-2010, 04:07:11
    #35
    ben bu şekil ödeme 2 kere alsam bir daha r10'a girmem arkadaşda bir çok kez almış ama sağolsun yardım amaçlı girdi galiba siteye pek inanmadım açıkçası .
  • 28-12-2010, 04:12:05
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Google ban sebebi % 100 demişsin de reklamı sitesinde yayınlayanların ne suçu var. Sonuçta sitede yayınlanan reklam içeriğe göre çıkıyor, sen seçmiyorsun. Süreç böyle işlemez, google haklı görüp sahibine parayı iade etse bile, çalıntı kart kullanan kişiyi tespit edip parayı tahsil eder.