victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google Ban Sebebi 100 %
83
●7.433
- 28-12-2010, 03:19:32victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki Böyle diyorsun biz ban yiyoruz.. Sebebi Gecersiz tıklama yazıyor.. Google Gecersiz yapılan tıklamaları adwors kullanıcılarına Geri ödeme yapıyoruz diyor. Birileri parasını geri almıyorsa Google geri odedık diyorsa Bu paralar nereye qidiyor ??? - 28-12-2010, 03:21:51Yalan attığınız yönünde bir şey söylemedim, sadece bir dilekçe yollamakla olacak şeyler değil gibi geliyor bana, sonuçta 100 200 TL bile değil..Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ne olursa olsun gerekli incelemeler yapılır, yine söylüyorum size yalancı demiyorum. - 28-12-2010, 03:21:56paraların nereye gittiği hakkında zerre kadar fikrim yok, ben sadece yukarıda yazıldığı gibi paranın bir telefonla yada dilekçe ile hemen geri alınamadığını söylüyorum. en az 2 ay sürer.
Başıma gelen olayda hetzner firması tarafından 600 liraya yakın fazladan çekim yapıldı ve geri almam 2 ay sürdü ve tabiki hetznerin yanlışını kabul etmesiyle. yani adamlar biz server verdik kullandı deseler geri alamayacaktım. - 28-12-2010, 03:23:43Hetzner firmasiyla google ile ne alakasi varvictories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2010, 03:30:00Türkçe olarak son kez yazıyorum,Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartı harcamalarınıza itiraz ettiğinizde mutlaka dilekçe yazmalısınız ve karşı firmanın (google yada hetzner yada bakkal mehmet amca farketmez) mantıklı bir cevap verememesi lazım, yada hatayı kabul etmesi lazım. Parayı geri almanız en azından 2 ay sürer.
Türkçe anlayamıyorsan ingilizce, almanca veya rusça yazabilirim. - 28-12-2010, 03:31:24Öyle dedin şimdi Kürtçe yaz diyen arkadaşlar çıkarsa ne yapcan ?victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2010, 03:32:46Sana bir sitemi pm olarak site adresini göndericem kredi kartını kullan ve ben sana desteğim acıksa daha dogrusu calisma stilim 7/24 ise geri iade nasıl gönderiyorum bak gör bence boş konusuyorsun biz burdan ucuk paralardan söz ediyoruz .victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2010, 03:34:13Yazarim diyen arkadaş kürtçeyi katmamiski iyi bakarsan ; Türkçe anlayamıyorsan ingilizce, almanca veya rusça yazabilirim demiş.foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle