• 28-12-2010, 04:12:30
    #37
    Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sen safmısın google dan banlandığında sana gerekçe olarak örnek diyorki kazandığınız haksız kazanç geri iade edilicektir diye gözünle gördünmü ? yada sana ödeme yaptıgına dahil bir belge gösterdimi?
    Sen şuanda yanımda olsaydın safı gösterirdim sanada cahilliğine veriyorum bu yazıyı karşında yaşıtın yok senin laflarına dikkat et
  • 28-12-2010, 04:14:44
    #38
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşüm ben inanmadım!!! hemen öyle 1 telefonla ödeme olmaz aylar sürer basitmi okadar ayrıca googlede kredi kartım kullanılmış vs vs okadar hafife almayın banka 1 2 güne bitirmez hemen bukadar şeyi + googlede okadar safmı acaba düşünmek lazım
    Ozaman Google Adwors ve adsense kullanım sartlarını ve detaylarını iyice okumanı tavsiye ederim sana. Adwors kullanıcılarını koruma amaclı yapılan Calısmalarda vardir. Bi firma verdigi reklamdan verim alamıyorsa Hakkını arar. Bu firmalar salak degil Eger geri dönus olmazsa hemen bildirirler ve Google'de Hesaplardan biraz banlayip odemelerini geri yapar. Bazi arkadaslarin Adwors ve adsense kurallarını okumalarını oneririm. (Genel konusuyorum)
  • 28-12-2010, 04:17:13
    #39
    Winproxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orda neden gecen ay temmuz yaziyor? biz agustostamiyiz?
    Buyur Buda temmuzda Aldıgım sana inat çektim şimdi girip hesapıma 8 tane adsense hesapım vardi herhangi birinden gelen parayi çektim .
  • 28-12-2010, 04:29:33
    #40
    hocam çok iyi bilgi vermişsin teşekkürler
  • 28-12-2010, 04:41:34
    #41
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok iyi bilgi vermişsin teşekkürler
    Rica ederim bu gece r10 girmemin sebebi baskaydi sizede pm olarak anlattim ama bizim insanımız cok biliyor ve hemen dikleniyor bundan kaybediliyor ben burda anlatiyorum adamlar çok biliyorsun ve abi muhabbetleri yapiyor bugun r10 girmenin baslıca sebebleri var birincisi adsense yüzünden gecim saglıyan arkadaslar var onlara yardımcı olmakti ama insanın simdi bir kac yollari anlatması gelmiyor bir cok arkadasa yardımım olucaktı ama malesef yardım edemicem.
  • 28-12-2010, 04:59:09
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim bu gece r10 girmemin sebebi baskaydi sizede pm olarak anlattim ama bizim insanımız cok biliyor ve hemen dikleniyor bundan kaybediliyor ben burda anlatiyorum adamlar çok biliyorsun ve abi muhabbetleri yapiyor bugun r10 girmenin baslıca sebebleri var birincisi adsense yüzünden gecim saglıyan arkadaslar var onlara yardımcı olmakti ama insanın simdi bir kac yollari anlatması gelmiyor bir cok arkadasa yardımım olucaktı ama malesef yardım edemicem.
    Demekki neymiş yabancı sitelerde kullanalım biz su adsenseyi Türkiye öldü artık zaten ölüydü simdi iyice öldü tr adsense calısanlarını kınıyorum
  • 28-12-2010, 13:22:17
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Hayır kesinlikle yanlışın var konuyu açan arkadaşım..

    Dilekceyi verdikden sonra google ile yazışmalar başalr bu hiç yoksa 1 ay sürer buda en az. ve sonra diyelimki google parayı iade etti ama banka kredi kartını kullanan IP yi googleden öğrenir ve şikayet eder ve o IP nin sahibinin 1 yıl sorna kapısını polis çalar..
  • 28-12-2010, 13:54:32
    #44
    Arkadaşınız bu kredi kartını tekrardan kullanabiliyor mu Adwords alırken ?
  • 28-12-2010, 14:11:48
    #45
    bu silinsin...