PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok iyi bilgi vermişsin teşekkürler
Rica ederim bu gece r10 girmemin sebebi baskaydi sizede pm olarak anlattim ama bizim insanımız cok biliyor ve hemen dikleniyor bundan kaybediliyor ben burda anlatiyorum adamlar çok biliyorsun ve abi muhabbetleri yapiyor bugun r10 girmenin baslıca sebebleri var birincisi adsense yüzünden gecim saglıyan arkadaslar var onlara yardımcı olmakti ama insanın simdi bir kac yollari anlatması gelmiyor bir cok arkadasa yardımım olucaktı ama malesef yardım edemicem.