Winproxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda neden gecen ay temmuz yaziyor? biz agustostamiyiz?
Buyur Buda temmuzda Aldıgım sana inat çektim şimdi girip hesapıma 8 tane adsense hesapım vardi herhangi birinden gelen parayi çektim .