Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey demiyorum size çok biliyorsunuz .

kardeş çok biliyor değil bizde yaşadık aynı olayı.
kredi kartı bilgilerim çalındı ve 1000 dolarlık bir ödeme yapılmış. banka direk sms ile şu şirkete şu tarihte şu kadar para ödediniz. eğer bu ödemeyi siz yapmadıysanız bankamızla irtibata geçiniz diye sms geldi.
2-3 saat sonra gördüm mesajı direk bankayı aradım dilekçe gönderdim ve 1 hafta sonra param iade edildi.

bana anlatılan prosedüre göre de 1 hafta içinde itiraz etme hakkına sahipmişim.

sen diyorsun ya boş konuşmuyorum diye.
bizim boş konuştuğumuzu nerden çıkartıyorsum