Winproxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda neden gecen ay temmuz yaziyor? biz agustostamiyiz?
Bu hesapım banlandı çünkü daha önceden cekmiştim ve tüm yaptıklarımı kazançlarimin resimini çekerim istersen haziranıda çıkartayım.