R10da bi konu acılsın Hemen mualefet olcak birileri cıkıyor.. Arkadas gördügü birşeyi sizinle paylasmıs. nerdeyse kavga ediceksiniz. Bu kadar yapmayın arkadaslar. Bilenler paylasmazsa bilmeyenler nasıl ögrenicek (Genel olarak Her konu icin Konusuyorum )