Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
İyi Niyetli Uyanık :)
20
●2.250
- 05-08-2010, 22:06:47
- 06-08-2010, 00:06:09Bencede şikayet etmek ağır olabilir. Sonuçta teşvik ettiği için biraz doğru bulunmuyoraristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2010, 00:18:57Adsense kayıt olurken Kuralları kabul etmiyormuyuz ?KruGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kuralları iyi okumamışsınız anlaşılan - 13-08-2010, 00:44:11kesinlikle katılıyorum sonuçta google babamızın oğlu değil İki de Birde Birbirimizi Şikayet etmenin anlamı yok Hemde en azından diğerleri gibi zorla tıklatmıyoraristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bencede masum bir teşvik
- 13-08-2010, 01:00:17tam aksine ben katılmıyorum şahsen bir teşekkür edecek diye tıklayıp sitemi kapatacaksa adwordse tık başı verdiğim 25 kuruşa yazık...aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tür kişileri şikayet ederseniz, adwords yayıncılarının geri dönüşümü artar dolayısıyla tık başı gelir artar eğer şikayet etmezsek adword yayıncılarının geri dönüşümü azalır, ben enayimiyim der ve ya tık başı ücreti azaltır ya da yayını durdurur. Sonuçta Google `ye hiç birşey olmaz. - 13-08-2010, 12:24:26Bişey yok bunda internet acemilerinin rastgele her yere tıklamasından bile iyi bu, belki o tıklayan arkadaşın ilgisini çeken bir reklam vardır oradan devam edip gitmeyeceğini nerden biliyorsun ki, öyle 25 kr reklam verdim diye şikayet edin demenide garip buldum doğrusutibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle