• 05-08-2010, 22:06:47
    #10
    Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
    Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
    Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
  • 06-08-2010, 00:06:09
    #11
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
    Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
    Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
    Bencede şikayet etmek ağır olabilir. Sonuçta teşvik ettiği için biraz doğru bulunmuyor
  • 08-08-2010, 23:39:33
    #12
    nedense herkes birinin aciklarini yakalama peşinde.
  • 09-08-2010, 00:18:57
    #13
    KruGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedense herkes birinin aciklarini yakalama peşinde.
    Adsense kayıt olurken Kuralları kabul etmiyormuyuz ?
    O kuralları iyi okumamışsınız anlaşılan
  • 09-08-2010, 11:41:25
    #14
    Kötü bi niyeti yok adam emeğinin karşılığını istiyor.
  • 13-08-2010, 00:44:11
    #15
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
    Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
    Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
    kesinlikle katılıyorum sonuçta google babamızın oğlu değil İki de Birde Birbirimizi Şikayet etmenin anlamı yok Hemde en azından diğerleri gibi zorla tıklatmıyor
    Bencede masum bir teşvik
  • 13-08-2010, 00:56:33
    #16
    art niyet yok bencede
  • 13-08-2010, 01:00:17
    #17
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
    Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
    Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
    tam aksine ben katılmıyorum şahsen bir teşekkür edecek diye tıklayıp sitemi kapatacaksa adwordse tık başı verdiğim 25 kuruşa yazık...

    bu tür kişileri şikayet ederseniz, adwords yayıncılarının geri dönüşümü artar dolayısıyla tık başı gelir artar eğer şikayet etmezsek adword yayıncılarının geri dönüşümü azalır, ben enayimiyim der ve ya tık başı ücreti azaltır ya da yayını durdurur. Sonuçta Google `ye hiç birşey olmaz.
  • 13-08-2010, 12:24:26
    #18
    tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam aksine ben katılmıyorum şahsen bir teşekkür edecek diye tıklayıp sitemi kapatacaksa adwordse tık başı verdiğim 25 kuruşa yazık...

    bu tür kişileri şikayet ederseniz, adwords yayıncılarının geri dönüşümü artar dolayısıyla tık başı gelir artar eğer şikayet etmezsek adword yayıncılarının geri dönüşümü azalır, ben enayimiyim der ve ya tık başı ücreti azaltır ya da yayını durdurur. Sonuçta Google `ye hiç birşey olmaz.
    Bişey yok bunda internet acemilerinin rastgele her yere tıklamasından bile iyi bu, belki o tıklayan arkadaşın ilgisini çeken bir reklam vardır oradan devam edip gitmeyeceğini nerden biliyorsun ki, öyle 25 kr reklam verdim diye şikayet edin demenide garip buldum doğrusu