aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
kesinlikle katılıyorum sonuçta google babamızın oğlu değil İki de Birde Birbirimizi Şikayet etmenin anlamı yok Hemde en azından diğerleri gibi zorla tıklatmıyor
Bencede masum bir teşvik