Konu
İyi Niyetli Uyanık :)
05-08-2010, 22:06:47
#10
aristotlee
Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.