• 05-08-2010, 19:38:38
    #1
    Blogspot'ta rasgele bloglrı geziyordum ne var ne yok diye. Arkadaşın teki kötü niyetli değil aslında teşekkür için tıklayın demiş
  • 05-08-2010, 19:41:27
    #2
    Farklı bir yaklaşım,yadırgamamak lazım
  • 05-08-2010, 19:43:09
    #3
    En azından tıklamak zorunda bırakmıyor adamı istersen tıkla misali
  • 05-08-2010, 19:47:23
    #4
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En azından tıklamak zorunda bırakmıyor adamı istersen tıkla misali
    Evet iyi bişey aslında memnun kaldıysan tıkla diyor adam. Bazıları gibi üye olmak için illa tıklıcaksın demiyor


    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir yaklaşım,yadırgamamak lazım
    Baya bi farklı evet
  • 05-08-2010, 19:48:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bencede yadırgamamak gerek
  • 05-08-2010, 20:59:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar , Günde en az bu türden 1-2 konu açılıyor...

    Adsense Ban Bölüm Hakkında

    Alıntı
    Bu bölüm hile yapan sitelerin yazılması, sonrada herkez tarafından beddua edilmesi için açılmadı. Burası milletin kazancını baltalamak içinde açılmadı. Burası bilgi alışverişi, yenilikler v.s v.s kendimizi geliştirmek için adsense hakkında bilgi paylaşımı yapılması için açıldı.Bölümümüzde, forum genelinde olduğu gibi hile paylaşımı, hileye teşvik mesajları, hile bildiren mesajlar yasaktır ve silinmektedir. Lütfen sizlerde bu tür başlıklar açmayınız. Bu tür başlık açanlar 7 gün süreyle banlanacaktır.
  • 05-08-2010, 21:01:22
    #7
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar , Günde en az bu türden 1-2 konu açılıyor...

    Adsense Ban Bölüm Hakkında
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.
  • 05-08-2010, 21:25:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    çok iyi niyetliymiş
  • 05-08-2010, 22:02:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kötü Niyetli Değil Bencede