Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
tam aksine ben katılmıyorum şahsen bir teşekkür edecek diye tıklayıp sitemi kapatacaksa adwordse tık başı verdiğim 25 kuruşa yazık...
bu tür kişileri şikayet ederseniz, adwords yayıncılarının geri dönüşümü artar dolayısıyla tık başı gelir artar eğer şikayet etmezsek adword yayıncılarının geri dönüşümü azalır, ben enayimiyim der ve ya tık başı ücreti azaltır ya da yayını durdurur. Sonuçta Google `ye hiç birşey olmaz.