Konu
İyi Niyetli Uyanık :)
06-08-2010, 00:06:09
#11
BZC
aristotlee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet normal bence. zorla tıklama yok.
Bunu gidip şikayet eden arkadaşlar olacaksa kınıyorum.
Türk milleti bir birini kollamazsa kimse kollamaz.
Bencede şikayet etmek ağır olabilir. Sonuçta teşvik ettiği için biraz doğru bulunmuyor