• 19-12-2009, 02:27:41
    #46
    Aynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabikide arkadaşım açıklarını aradım ama bulamadım valla çok dürüst bir adamsın vesselam. Link satarak sitelerin arama motorlarında yükselmesini sağlıyorsun bu birde edu.tr uzantılı yani arama motorlarını da kandırmıyorsun tek leke yok. Ben almayım sana hayırlı satışlar.
    Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
    Hadi hayırlı geceler...
  • 19-12-2009, 02:29:00
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
    Hadi hayırlı geceler...
    hemen - rep verin zaten bukadarsınız siz adam degılsınız
  • 19-12-2009, 02:30:31
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
    Hadi hayırlı geceler...
    Tamam ekstra sen süpermansin en iyi sensin en mükemmel en doğru en dürüst en lekesiz ayşe teyze bile senin yanında pis sen en harikasın sen insan üstü bişeysin .. IQ 260 leb dediğim an Çorum diyebilen birisin .. Oke yetermi ? Yetmezse söyle bi kaç paragraf daha övücem seni
  • 19-12-2009, 02:32:54
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
    Hadi hayırlı geceler...
    Sen benim ne demek istediğimi anladın, anlamadıysan bende 3-5 kez sana yazdıklarımı okumanı istiyorum, hala anlamıyorsan senin gibi arkadaşlara düşünmelerini tavsiye ediyorum, hala anlamıyorsan bence git uyu böylelikle aramızda fark kalmaz.
  • 19-12-2009, 02:41:20
    #50
    @lanetli 10000 kişiye sorulsa yanlış ve hile denildiğiği şeyi gelmiş tartışıp ortalığı bulandırıyorsun.

    "Adam hiç olmazsa saklamıyor sızın gıbı dırek buraya tıklıcaksın dıye hemde kendı gosteriyor helal olsun" demişsin. Adsense'nin ne anlam ifade ettiğini ve kurallarını 1 kere bile okumamışsın anlaşıldı
    Bak ben sana öğreteyim ama bu mesajı bir kaç kez oku daha rahat anlarsın.

    Adsense'de reklamı gizleyip ziyaretciye yutturmak diye birşey yok. Zaten Google bunu istiyor.Reklamlar siteminizin ne akdar bir parçası gibi görünürse googleden çok kazanırsınız diyorlar.

    Google'nin kesinlikle yasakladığı şey ise ziyaretciyi reklam tıklamaya zorlamaktır. Download linklerinin arasına sıkıstırırsan veya video acılması ıcın yukarıdakı reklamlara tıkla dersen ben ole sıtelerı gorunce hem sıkayet ederım hemde reklamlarına ust uste
    en az 50 kere tıklarım.

    Simdi insallah sana bişiler katmıştır bu yazı.

    Not : webmaster veya yazılımcı, ikisindede aynı algoritmalar yürütülüyor.

    Edit : tek itrader aldığın kişi aynet, ve tek seni savunan da o.( yandaş medya )
  • 19-12-2009, 02:49:01
    #51
    lanetli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırakın bu işleri milletin ekmeğiyle ne oynuyorsunuz siz beceremiyorsunuz tabiki adama çamur atıyorsunuz ...
    Siz zaten sütten çıkmış akkaşıksınız ya ... Renklerle saklayın metin arasına reklamları saklayın millet link sansın tıklasın.. bu adam sizden daha dürüst en azından direk tıkla diyor .. Sizin gibi delikanlılığın arkasına sığınıp millete çamur atmıyor bırakın bu işleriii bırakın ...

    bi fıkra anlatayım size ...

    bir gün cehenneme yeni bir zebani işe alınır .. Zebaniye kuyuları gezdirirler derlerki sende böyle bir kuyunun başında durcaksın kim çıkmaya çalışırsa ona mızrağını batırcaksın aşağı düşcek der... Bizim çömez zebani tamam der... Biraz ilerlerler orda başında zebani olmayan bir kuyu görür kendi kendine ulan burası benim kuyu herhalde kimse yok başında der ...

    sonra sorar bu kuyunun başında neden kimse yok der...
    Bizim tecrübeli zebani döner ve çömeze şöyle izah eder..

    O KUYUDA TÜRKLER VAR biri yukarı çıkmaya çalıştığında diğerleri ayağından tutup aşağı çekiyor zaten der..

    işin garip yanıda şikayetçi olan kişilerin çoğunun sitesi ile korsansinema nın içerik aynı ....

    Şimdi beni -rep ede boğarsınız boğmazsanız adam değilsiniz okadar diyorum .. Bu memleket böyle işte doğru konuşanı 9 köyden kovarlar ...
    işte duvar zihniyet bu tenekeye vur tın tın ses gelir bunun kafaya vur gene tın tın ses gelir hiç ileri düşünemezler
    diyelim o adsense reklamını veren kişi bir kişi adam reklamı yayınlıyor ve tık başı her ne kadar yayıncı 0,1 0,5 kazansada adam yarım dolar 1 $ ödüyor peki günde bu adamın reklamına o sitede 100 kişi tıklasa yarım $ dan 50$ yapar bu adam ın bide tüyü bitmemiş bir çocuğu varsa ? adam o rıskı çocuğuna yedireceğine neden bu kendini akıllı zanneden kişiye yedirsin ? veya daha geniş kapsamlı düşünelim o 50$ ile alıcağı bir şey den hem devlet vergi alıcak devlete yardımı dokunacak veya dükyan sahibi o para ile bir bağış yapıcak sevaba neden olucak. en önemlisi kim ister cebinden bedava para çıkmasını ? öyle zaman gelir ki insanın 1 kuruşa bile ihtiyacı olur... opjektif düşünün biraz hep bana hep bana olmaz !
  • 19-12-2009, 02:50:20
    #52
    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @lanetli 10000 kişiye sorulsa yanlış ve hile denildiğiği şeyi gelmiş tartışıp ortalığı bulandırıyorsun.

    "Adam hiç olmazsa saklamıyor sızın gıbı dırek buraya tıklıcaksın dıye hemde kendı gosteriyor helal olsun" demişsin. Adsense'nin ne anlam ifade ettiğini ve kurallarını 1 kere bile okumamışsın anlaşıldı
    Bak ben sana öğreteyim ama bu mesajı bir kaç kez oku daha rahat anlarsın.

    Adsense'de reklamı gizleyip ziyaretciye yutturmak diye birşey yok. Zaten Google bunu istiyor.Reklamlar siteminizin ne akdar bir parçası gibi görünürse googleden çok kazanırsınız diyorlar.

    Google'nin kesinlikle yasakladığı şey ise ziyaretciyi reklam tıklamaya zorlamaktır. Download linklerinin arasına sıkıstırırsan veya video acılması ıcın yukarıdakı reklamlara tıkla dersen ben ole sıtelerı gorunce hem sıkayet ederım hemde reklamlarına ust uste
    en az 50 kere tıklarım.

    Simdi insallah sana bişiler katmıştır bu yazı.

    Not : webmaster veya yazılımcı, ikisindede aynı algoritmalar yürütülüyor.
    Charli kardeş sen benim yazılarımı galiba 10 15 defa okudun baya geç geldi cevap .. Bayadırda konu içinde geziniyorsun oysa ?

    dediğim gibi benim web tasarımıyla işim olmaz derken ki cümlemi anlayamamışın aslında çok basit bir cümleydi nasıl anlayamadın ?
    ben açıklayayım yinede sen yorma kendini anlayacam diye...

    Orda arkadaşın biri dediki kesin seninde öyle siten vardır bende dedimki benim web tasarımıyla işim olmaz bu ne demek bu şu demek benim bir websitem yok ben normal Windows - Linux platformlarında masaüstü yazılım geliştiren biriyim demek istedim sen anlayamamışın anlayamadığın gibi birde not düşmüşsün algoritmaları aynı çok teşekkür ederim not için beni nasıl aydınlattın anlatamam yani kendimi ifade edecek kelimeleri bulamıyorum seni ayakta alkışlamak istiyorum ..

    İlk mesajımdaki fıkrayı bir daha oku sen hala ana mesajı kavrayamamışsın valla onun açıklamasını yapamıcam onuda anlayan arkadaşlara sor sana anlatsınlar ..

    Edit : ayrıca yandaş medya demişsin bilmeden konuşmak kolay biz zaten Ali kardeşle o işten sonra tanıştık bence daha iyi araştırma yap Komser kolombo
  • 19-12-2009, 02:55:45
    #53
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte duvar zihniyet bu tenekeye vur tın tın ses gelir bunun kafaya vur gene tın tın ses gelir hiç ileri düşünemezler
    diyelim o adsense reklamını veren kişi bir kişi adam reklamı yayınlıyor ve tık başı her ne kadar yayıncı 0,1 0,5 kazansada adam yarım dolar 1 $ ödüyor peki günde bu adamın reklamına o sitede 100 kişi tıklasa yarım $ dan 50$ yapar bu adam ın bide tüyü bitmemiş bir çocuğu varsa ? adam o rıskı çocuğuna yedireceğine neden bu kendini akıllı zanneden kişiye yedirsin ? veya daha geniş kapsamlı düşünelim o 50$ ile alıcağı bir şey den hem devlet vergi alıcak devlete yardımı dokunacak veya dükyan sahibi o para ile bir bağış yapıcak sevaba neden olucak. en önemlisi kim ister cebinden bedava para çıkmasını ? öyle zaman gelir ki insanın 1 kuruşa bile ihtiyacı olur... opjektif düşünün biraz hep bana hep bana olmaz !
    Bu piyasa kurtlar sofrası kardeşim adam da belini google a bağlamasın daha doğru düzgün bi iş yapsın google yan gelir olsun ... Saçma sapan konuşmayı bırakın kim para kazanamıyorsa burda gelmiş google olan sinirini boşalıyor .... Piyasa kolpa doldu iyice kalite diye bişey kalmadı be
  • 19-12-2009, 02:56:51
    #54
    Laf kalabalıgı yerine bana somut şeyler hakkında cevap verirmisin.Savundugun düşünce yanlış, bunu biliyorsun ve konuyu uzatıyorsun.

    Bize adsense'de böyle bir hile yapılmasını savunduğunu açıkla.Bende reklam verenim.Hakkımı yiyen biri varsa kat kat fazlası çıkar.