Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
Hadi hayırlı geceler...
Tamam ekstra sen süpermansin en iyi sensin en mükemmel en doğru en dürüst en lekesiz ayşe teyze bile senin yanında pis sen en harikasın sen insan üstü bişeysin .. IQ 260 leb dediğim an Çorum diyebilen birisin .. Oke yetermi ? Yetmezse söyle bi kaç paragraf daha övücem seni