Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
Hadi hayırlı geceler...
Sen benim ne demek istediğimi anladın, anlamadıysan bende 3-5 kez sana yazdıklarımı okumanı istiyorum, hala anlamıyorsan senin gibi arkadaşlara düşünmelerini tavsiye ediyorum, hala anlamıyorsan bence git uyu böylelikle aramızda fark kalmaz.