Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğunu anlayamıyorsun. Çoğu insan senin gibi. 2 kere üst üste okumanı öneriyorum. Böylelikle normal insanlar ile arandaki farkı kapatabilirsin.
Hadi hayırlı geceler...
hemen - rep verin zaten bukadarsınız siz adam degılsınız