inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte duvar zihniyet bu tenekeye vur tın tın ses gelir bunun kafaya vur gene tın tın ses gelir hiç ileri düşünemezler
diyelim o adsense reklamını veren kişi bir kişi adam reklamı yayınlıyor ve tık başı her ne kadar yayıncı 0,1 0,5 kazansada adam yarım dolar 1 $ ödüyor peki günde bu adamın reklamına o sitede 100 kişi tıklasa yarım $ dan 50$ yapar bu adam ın bide tüyü bitmemiş bir çocuğu varsa ? adam o rıskı çocuğuna yedireceğine neden bu kendini akıllı zanneden kişiye yedirsin ? veya daha geniş kapsamlı düşünelim o 50$ ile alıcağı bir şey den hem devlet vergi alıcak devlete yardımı dokunacak veya dükyan sahibi o para ile bir bağış yapıcak sevaba neden olucak. en önemlisi kim ister cebinden bedava para çıkmasını ? öyle zaman gelir ki insanın 1 kuruşa bile ihtiyacı olur... opjektif düşünün biraz hep bana hep bana olmaz !
Bu piyasa kurtlar sofrası kardeşim adam da belini google a bağlamasın daha doğru düzgün bi iş yapsın google yan gelir olsun ... Saçma sapan konuşmayı bırakın kim para kazanamıyorsa burda gelmiş google olan sinirini boşalıyor .... Piyasa kolpa doldu iyice kalite diye bişey kalmadı be