• 01-09-2009, 01:02:39
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir seferde sorun olmuyor..
  • 01-09-2009, 14:06:27
    #20
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soru, Haydar Dümen sayfasındaki " Yanlışlık la ....." sorularına benzemiş .


    ehehe

    https://www.r10.net/adsense-ban/42430...attilar-s.html bu konu da benim bundan sonra korkmaya başladım içimi rahatlattınız. Teşekkürler
  • 01-09-2009, 14:07:20
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlışlıkla kendi reklamlarımı tıkladım. Bu, hesabımla ilgili bir sorun oluşturur mu?

    Yayıncıların kendi reklamlarını tıklamalarına hiçbir şekilde izin verilmemesine rağmen yanlışlıkla tıklama yapılabileceğini biliyoruz. Bu yüzden reklamlarınızı her tıkladığınızda bizimle iletişim kurmanıza gerek yoktur. Geçerli olduğunu düşündüğümüz tüm tıklamalar ve gösterimlerin hesabınıza doğru olarak alacak kaydedildiğinden emin olabilirsiniz.
  • 01-09-2009, 14:12:03
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alışkanlık yapmadıkça sorun olmaz
  • 01-09-2009, 14:19:26
    #23
    Tıkladıktan sonra bişey olmadı diye tıklamaya devam edersen sorun olur bende bazen siteler aşırı kasıyor deli gibi oraya buraya tıklarken sitelerdeki reklamada tıklamıs oluyorum fakat 2 senedir sorun yok yani.
  • 02-09-2009, 14:58:35
    #24
    bu konuda dikkatli olmak lazım emekler boşa gitmeisn .....
  • 05-09-2009, 01:04:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ehehe
    https://www.r10.net/adsense-ban/42430...attilar-s.html bu konu da benim bundan sonra korkmaya başladım içimi rahatlattınız. Teşekkürler
    hahaa

    Alıntı
    Bu soru, Haydar Dümen sayfasındaki " Yanlışlık la ....." sorularına benzemiş .

    haaahahaha Gerçekten,Savunma mekanizması devreye girmiş =)
  • 05-09-2009, 03:32:50
    #26
    1 tıklamayla bir şey oluncak olsaydı 2 yıl önce banlanırdım. Ayda 1 öylesine tıklarım ama alışkanlık haline getirmedim tabii
  • 22-09-2009, 09:14:30
    #27
    istermısınız o banlansın şaka gibi olur hahah