yanlışlıkla tıkladım :S
28
●2.039
- 01-09-2009, 01:02:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bir seferde sorun olmuyor..
- 01-09-2009, 14:06:27BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle






ehehe
https://www.r10.net/adsense-ban/42430...attilar-s.html bu konu da benim bundan sonra korkmaya başladım
içimi rahatlattınız. Teşekkürler
- 01-09-2009, 14:07:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yanlışlıkla kendi reklamlarımı tıkladım. Bu, hesabımla ilgili bir sorun oluşturur mu?
Yayıncıların kendi reklamlarını tıklamalarına hiçbir şekilde izin verilmemesine rağmen yanlışlıkla tıklama yapılabileceğini biliyoruz. Bu yüzden reklamlarınızı her tıkladığınızda bizimle iletişim kurmanıza gerek yoktur. Geçerli olduğunu düşündüğümüz tüm tıklamalar ve gösterimlerin hesabınıza doğru olarak alacak kaydedildiğinden emin olabilirsiniz. - 05-09-2009, 01:04:54Üyeliği durdurulduhahaacmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Alıntı
haaahahaha
Gerçekten,Savunma mekanizması devreye girmiş =)
.

içimi rahatlattınız. Teşekkürler