• 31-08-2009, 20:13:13
    #1
    Mrb arkadaşlar. Yanlışlıkla kendi adsense reklamıma tıkladım :S ban yedimmi dersiniz ? ona göre reeklamları kaldırayım ay sonuna kadar gelenler boşa gitmesin. benim tıklamam 0,00$ oldu :S
  • 31-08-2009, 20:14:47
    #2
    Bişey olmaz
  • 31-08-2009, 20:15:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sende hocam nabtın adsense para cezası keser şimdi ..

    Şaka bi yana Bİrşey olmaz canım o kadarda
  • 31-08-2009, 20:16:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış tıklamayla pek bişey olmaz ama tabi çok nadir olmalı sık olursa gerekeni yaparlar. Ben bazen bilinçli tıklıyorum niçin tıklıyorum çünkü bazı reklamları filtrelemem gerekiyo adresi öğrenmek için tıklıyorum bazen yani Her zaman al kardeş şu adrese bi tıkla adresi bana ver de bende filtreye ekliyeyim diyecek birisi olmuyor
  • 31-08-2009, 20:16:47
    #5
    bence yiyebilirsin nereden biliyorsun sen fln dersen 2-3 hesabım bu şekilde gitti. ama 0.0 olduysa yemeye bilirsin 1-2 gün içinde belli olur.
  • 31-08-2009, 20:18:45
    #6
    Sorun yok, alışkanlık haline gelmesin yeter.
  • 31-08-2009, 20:19:13
    #7
    birşey olmaz abartmayın herşeyi..
  • 31-08-2009, 20:19:20
    #8
    Birşey olmaz için rahat olsun ben 2-3 aydır yaklaşık 4-5kere tıkladım yanlışıkla saymıyor zaten onun için bir problem yok
  • 31-08-2009, 20:19:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sorun olmaz bence