yanlışlıkla tıkladım :S
28
●2.039
- 31-08-2009, 20:13:13Mrb arkadaşlar. Yanlışlıkla kendi adsense reklamıma tıkladım :S ban yedimmi dersiniz ? ona göre reeklamları kaldırayım ay sonuna kadar gelenler boşa gitmesin. benim tıklamam 0,00$ oldu :S
- 31-08-2009, 20:16:16Üyeliği durdurulduYanlış tıklamayla pek bişey olmaz ama tabi çok nadir olmalı sık olursa gerekeni yaparlar. Ben bazen bilinçli tıklıyorum niçin tıklıyorum çünkü bazı reklamları filtrelemem gerekiyo adresi öğrenmek için tıklıyorum bazen yani
Her zaman al kardeş şu adrese bi tıkla adresi bana ver de bende filtreye ekliyeyim diyecek birisi olmuyor
- 31-08-2009, 20:19:20Birşey olmaz için rahat olsun ben 2-3 aydır yaklaşık 4-5kere tıkladım yanlışıkla saymıyor zaten onun için bir problem yok
Bİrşey olmaz canım o kadarda
nereden biliyorsun sen fln dersen 2-3 hesabım bu şekilde gitti. ama 0.0 olduysa yemeye bilirsin 1-2 gün içinde belli olur.