Konu
yanlışlıkla tıkladım :S
31-08-2009, 20:13:13
#1
ReklamFace
Mrb arkadaşlar. Yanlışlıkla kendi adsense reklamıma tıkladım :S ban yedimmi dersiniz ? ona göre reeklamları kaldırayım ay sonuna kadar gelenler boşa gitmesin. benim tıklamam 0,00$ oldu :S