• 31-08-2009, 20:20:02
    #10
    Hiçbir sorun olmaz
  • 31-08-2009, 20:21:59
    #11
    hergün tiklamiyorsan 1 kere yanlislik yapdiysan ban yemesin hocam biseycik olmaz
  • 31-08-2009, 20:22:22
    #12
    DarkStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende hocam nabtın adsense para cezası keser şimdi ..

    Şaka bi yana Bİrşey olmaz canım o kadarda
    Radara yakalanmasın da...
  • 31-08-2009, 20:26:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    google zaten saymıyor birşey olmaz
  • 31-08-2009, 20:43:03
    #14
    Gibberring adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış tıklamayla pek bişey olmaz ama tabi çok nadir olmalı sık olursa gerekeni yaparlar. Ben bazen bilinçli tıklıyorum niçin tıklıyorum çünkü bazı reklamları filtrelemem gerekiyo adresi öğrenmek için tıklıyorum bazen yani Her zaman al kardeş şu adrese bi tıkla adresi bana ver de bende filtreye ekliyeyim diyecek birisi olmuyor

    bu işi bende uzun süredir yapıyorum. önce başka sitelerde baktıyorum reklama denk gelmezse kendi reklamını tıklıyorum. sonra adres filtreye
  • 31-08-2009, 20:47:12
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10da git gide adsensefobi görmeye başladım
  • 01-09-2009, 00:49:22
    #16
    Bende 2 kez yanlışlıkla tıklamıştım ama reklamı göstermeye kalmadan sayfayı kapatmıştım sorun yaşamadım
  • 01-09-2009, 00:54:03
    #17
    Bu soru, Haydar Dümen sayfasındaki " Yanlışlık la ....." sorularına benzemiş .
  • 01-09-2009, 00:59:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    1 kereden bişe olmaz kardeş