Konu
yanlışlıkla tıkladım :S
01-09-2009, 14:06:27
#20
ReklamFace
BarCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu soru, Haydar Dümen sayfasındaki " Yanlışlık la ....." sorularına benzemiş
.
ehehe
https://www.r10.net/adsense-ban/42430...attilar-s.html
bu konu da benim bundan sonra korkmaya başladım
içimi rahatlattınız. Teşekkürler