Konu
yanlışlıkla tıkladım :S
05-09-2009, 03:32:50
#26
Emmesen
1 tıklamayla bir şey oluncak olsaydı 2 yıl önce banlanırdım. Ayda 1 öylesine tıklarım ama alışkanlık haline getirmedim tabii