cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ehehe
https://www.r10.net/adsense-ban/42430...attilar-s.html bu konu da benim bundan sonra korkmaya başladım içimi rahatlattınız. Teşekkürler
hahaa

Alıntı
Bu soru, Haydar Dümen sayfasındaki " Yanlışlık la ....." sorularına benzemiş .

haaahahaha Gerçekten,Savunma mekanizması devreye girmiş =)