Adsense Ban sonrası Hk.
17
●1.137
- 13-04-2019, 23:15:365 senede 10'dan fazla adsense kullandım. 1 Kere ban yedim onda da hata tamamen bende. Google bizi zaten tanıyor buna kesinlikle eminim. Siteme bilgisayardan veya telefonumdan girince adsense gösterim sayısını bile siliyor beş dakika sonra. Farklı adsenselerde de aynı şeyi yapıyor. Yani bu bilgisayardan siteye giren kişinin tüm bu adsenselerin sahibi olduğunu bal gibi biliyor. İsteseler kimlik numarasıyla kayıt yaparlar olur biter ama adsensenin umrunda değil. Umrunda olan iki şey var: Reklamlarına "başkasıymış gibi" tıklama, adsense reklamı olan sayfada illegal içerik paylaşma. Reklama kendini saklanmadan tıklasan bile banlamıyor, en fazla siliyor (denemeyin tabi) ama vdsden tıklayım, vpnden tıklayım, amcaoğluna tıklatıyım derseniz ödeme günü ban.
- 13-04-2019, 23:27:17hocam madem adsense ban yiyen cihazı google tanıyor ve biliyorsa bunun çözümü nedir ? adsense basvurusu aynı cihazdan yapmayalım peki bir hesap satın aldığımız zaman aynı cihazda acmamız sorun olur mu ? illa vds mi almak gerekiyor .. size göre çözüm nedir ?samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2019, 23:35:38Üyeliği durdurulduDünyadan başka hangi pcden banlanırsan tanırlar hocam kara listedesin artık masrtan vds alman lazım.
Abartmışlar hocam, korkmayın defalarca banlandım aynen devam ediyorum. İlk ban yedikten sonra(ki haketmiştim) formatladım pcyi, her şeyi 0'dan kurdum aynen devam ettim 8 ay sonra yine ban yedim yine aynı şekilde devam ediyorum. Ban yememin nedeni google'ın beni tanıyor olması değil ergeç banlanacak işler yapmam. Tanısa zaten en başta banlar. - 14-04-2019, 01:40:40Hayır hocam tam tersini yazdım yanlış anlaşıldı sanırım. Bu tür tedbirler banla sonuçlanıyor. Ben bunu yıllardır savunuyorum ve uyguluyorum. Geçmiş-çerez silmek, vds kullanmak, vpn kullanmak, mac adresi değiştirmek çözüm değil tam tersine sorun bunlar. Tabiki kimse birşey için garanti veremez ama şu an bilgisayarımda 5 tane aktif adsense hesabı var. Kazanç eşiğine gelemeyenler, eski kullandıklarım vs. hepsi aynı bilgisayardan kullanıldı. Hiçbir önlem almıyorum, sadece kullanımı kolay olsun diye portable dosyalarında tutuyorum. 5 yıldır ban yiyen tek hesabım vdsden giriş yapıp üstüne vpn kullandığım hesap. Tertemiz geçmiş, sıfır çerez görünce google işkilleniyor (bence)umittat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2019, 02:39:25samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan karşımda,son 5 yılda açtıgım rahat bi 50-60 tane adsense hesabı var.zamanında youtube işleri için açtım biçogunu,sonra o işleri bıraktım filan neyse...hesaplar hala sapasaglam duruyor çok şükür.aralarından bagzılarını yakın zamanda web adsense e çevirdim.bunun en az 4-5 katıda yıllardır girip kontrol etmedigim,öylece duran adsenselerim var.proxy,vds gibi şeyler bencede çözümden çok sorun oluyor yani.fakat bu tamamen şahsi görüşüm tabi.gidipde sırf adsenseye bakmak için vds almadım,boşa masraf bence.yt zamanında evdeki laptopdan günde 50 hesaba girip çıktım,1 kez olsun sorun yaşamadım.şuandada öyle,hergün 2-3 adsense hesabıma girer bakarım,yeni ekledigim sitelerden onay alan var mı yada kazançlarda/hesapda bi sorun varmı filan diye. - 14-04-2019, 02:45:54Hocam sizi 3-4 senedir takip ediyorum. Çok eski konularınızı bile okumuşumdur diğer forumda da. Yeri gelmişken teşekkür ederim, haberiniz yok ama çok faydanız oldu bana youtube konusunda.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle