hocam madem adsense ban yiyen cihazı google tanıyor ve biliyorsa bunun çözümü nedir ? adsense basvurusu aynı cihazdan yapmayalım peki bir hesap satın aldığımız zaman aynı cihazda acmamız sorun olur mu ? illa vds mi almak gerekiyor .. size göre çözüm nedir ?
Hayır hocam tam tersini yazdım yanlış anlaşıldı sanırım. Bu tür tedbirler banla sonuçlanıyor. Ben bunu yıllardır savunuyorum ve uyguluyorum. Geçmiş-çerez silmek, vds kullanmak, vpn kullanmak, mac adresi değiştirmek çözüm değil tam tersine sorun bunlar. Tabiki kimse birşey için garanti veremez ama şu an bilgisayarımda 5 tane aktif adsense hesabı var. Kazanç eşiğine gelemeyenler, eski kullandıklarım vs. hepsi aynı bilgisayardan kullanıldı. Hiçbir önlem almıyorum, sadece kullanımı kolay olsun diye portable dosyalarında tutuyorum. 5 yıldır ban yiyen tek hesabım vdsden giriş yapıp üstüne vpn kullandığım hesap. Tertemiz geçmiş, sıfır çerez görünce google işkilleniyor (bence)