Dünyadan başka hangi pcden banlanırsan tanırlar hocam kara listedesin artık masrtan vds alman lazım.

Abartmışlar hocam, korkmayın defalarca banlandım aynen devam ediyorum. İlk ban yedikten sonra(ki haketmiştim) formatladım pcyi, her şeyi 0'dan kurdum aynen devam ettim 8 ay sonra yine ban yedim yine aynı şekilde devam ediyorum. Ban yememin nedeni google'ın beni tanıyor olması değil ergeç banlanacak işler yapmam. Tanısa zaten en başta banlar.