5 senede 10'dan fazla adsense kullandım. 1 Kere ban yedim onda da hata tamamen bende. Google bizi zaten tanıyor buna kesinlikle eminim. Siteme bilgisayardan veya telefonumdan girince adsense gösterim sayısını bile siliyor beş dakika sonra. Farklı adsenselerde de aynı şeyi yapıyor. Yani bu bilgisayardan siteye giren kişinin tüm bu adsenselerin sahibi olduğunu bal gibi biliyor. İsteseler kimlik numarasıyla kayıt yaparlar olur biter ama adsensenin umrunda değil. Umrunda olan iki şey var: Reklamlarına "başkasıymış gibi" tıklama, adsense reklamı olan sayfada illegal içerik paylaşma. Reklama kendini saklanmadan tıklasan bile banlamıyor, en fazla siliyor (denemeyin tabi) ama vdsden tıklayım, vpnden tıklayım, amcaoğluna tıklatıyım derseniz ödeme günü ban.
hocam madem adsense ban yiyen cihazı google tanıyor ve biliyorsa bunun çözümü nedir ? adsense basvurusu aynı cihazdan yapmayalım peki bir hesap satın aldığımız zaman aynı cihazda acmamız sorun olur mu ? illa vds mi almak gerekiyor .. size göre çözüm nedir ?