Hayır hocam tam tersini yazdım yanlış anlaşıldı sanırım. Bu tür tedbirler banla sonuçlanıyor. Ben bunu yıllardır savunuyorum ve uyguluyorum. Geçmiş-çerez silmek, vds kullanmak, vpn kullanmak, mac adresi değiştirmek çözüm değil tam tersine sorun bunlar. Tabiki kimse birşey için garanti veremez ama şu an bilgisayarımda 5 tane aktif adsense hesabı var. Kazanç eşiğine gelemeyenler, eski kullandıklarım vs. hepsi aynı bilgisayardan kullanıldı. Hiçbir önlem almıyorum, sadece kullanımı kolay olsun diye portable dosyalarında tutuyorum. 5 yıldır ban yiyen tek hesabım vdsden giriş yapıp üstüne vpn kullandığım hesap. Tertemiz geçmiş, sıfır çerez görünce google işkilleniyor (bence)
şuan karşımda,son 5 yılda açtıgım rahat bi 50-60 tane adsense hesabı var.zamanında youtube işleri için açtım biçogunu,sonra o işleri bıraktım filan neyse...hesaplar hala sapasaglam duruyor çok şükür.aralarından bagzılarını yakın zamanda web adsense e çevirdim.bunun en az 4-5 katıda yıllardır girip kontrol etmedigim,öylece duran adsenselerim var.proxy,vds gibi şeyler bencede çözümden çok sorun oluyor yani.fakat bu tamamen şahsi görüşüm tabi.gidipde sırf adsenseye bakmak için vds almadım,boşa masraf bence.yt zamanında evdeki laptopdan günde 50 hesaba girip çıktım,1 kez olsun sorun yaşamadım.şuandada öyle,hergün 2-3 adsense hesabıma girer bakarım,yeni ekledigim sitelerden onay alan var mı yada kazançlarda/hesapda bi sorun varmı filan diye.