şuan karşımda,son 5 yılda açtıgım rahat bi 50-60 tane adsense hesabı var.zamanında youtube işleri için açtım biçogunu,sonra o işleri bıraktım filan neyse...hesaplar hala sapasaglam duruyor çok şükür.aralarından bagzılarını yakın zamanda web adsense e çevirdim.bunun en az 4-5 katıda yıllardır girip kontrol etmedigim,öylece duran adsenselerim var.proxy,vds gibi şeyler bencede çözümden çok sorun oluyor yani.fakat bu tamamen şahsi görüşüm tabi.gidipde sırf adsenseye bakmak için vds almadım,boşa masraf bence.yt zamanında evdeki laptopdan günde 50 hesaba girip çıktım,1 kez olsun sorun yaşamadım.şuandada öyle,hergün 2-3 adsense hesabıma girer bakarım,yeni ekledigim sitelerden onay alan var mı yada kazançlarda/hesapda bi sorun varmı filan diye.
Hocam sizi 3-4 senedir takip ediyorum. Çok eski konularınızı bile okumuşumdur diğer forumda da. Yeri gelmişken teşekkür ederim, haberiniz yok ama çok faydanız oldu bana youtube konusunda.