• 01-01-2011, 19:56:57
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun ancak tutmayacak. Tek gerçek r10.net
  • 01-01-2011, 20:02:34
    #20
    Misafir
    Kendimizi R10'la kıyasladığımıza ilişkin herhangi bir tümce gösterir misiniz? Eleştirilere açığız ancak projelerimizi görmeden yargılamanız da hoş değil. Özellikle bir arkadaş; dün gece dalga geçer gibi bir ileti eklemiş, herkesin bir Webmaster forumu olacak diye. Çok hevesliysen sen de aç, arkadaşım. Biz laf olsun diye açmadık bu forumu veya çok boş zamanı olan insanlar değiliz.

    Olumlu veya olumsuz; eleştirilerini dile getiren herkese teşekkürler.
  • 01-01-2011, 20:19:25
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimizi R10'la kıyasladığımıza ilişkin herhangi bir tümce gösterir misiniz? Eleştirilere açığız ancak projelerimizi görmeden yargılamanız da hoş değil. Özellikle bir arkadaş; dün gece dalga geçer gibi bir ileti eklemiş, herkesin bir Webmaster forumu olacak diye. Çok hevesliysen sen de aç, arkadaşım. Biz laf olsun diye açmadık bu forumu veya çok boş zamanı olan insanlar değiliz.

    Olumlu veya olumsuz; eleştirilerini dile getiren herkese teşekkürler.
    Sanırım köklü bir webmaster formunda köksüz bir webmaster sitesini sunduğun için tüm bu tepkiler. Hani gidipte atıyorum pcnet'in formundaki websiteler kısmında sunsan webmaster sitesi diye sanırım bu kadar tepkiye yol açmazdı.
    Başarılar...
  • 02-01-2011, 09:45:51
    #22
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok kardeşim, açıklamada da belirttiğim gibi kimseye rakip olma gibi bir düşüncemiz; amaçlarımız içerisinde yer almamaktadır. Sana da alan adını ben önermiştim, bir buçuk yıl olmuş. Zaman çabuk geçiyor.
    Şaka sölüyorum kardeşim sen kimsenin dedigine bakma yolunda devam et bizede zamanında çok kişi tepki vermişti kapat demişti.
  • 02-01-2011, 10:07:47
    #23
    Burda sana siteyi kapat diyenlerin kaç tane film sitesi, kaç tane ödev sitesi, kaç tane ***** sitesi, kaç tane mp3 sitesi vardır çok merak ediyorum.


    bu adamlar ne güzel webmaster sitesi açmışlar, sizde herkes webmaster sitesi açıyor diye yakınıyorsunuz...

    e kardeşim siz neden açıyorsunuz o zaman film - mp3- haber siteleri

    zaten piyasa bunlarla dolmadı mı





    ---- uzun lafın kısası: yolunuz açık olsun kardeşim. başarılar diliyorum.
  • 02-01-2011, 14:36:15
    #24
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda sana siteyi kapat diyenlerin kaç tane film sitesi, kaç tane ödev sitesi, kaç tane ***** sitesi, kaç tane mp3 sitesi vardır çok merak ediyorum.


    bu adamlar ne güzel webmaster sitesi açmışlar, sizde herkes webmaster sitesi açıyor diye yakınıyorsunuz...

    e kardeşim siz neden açıyorsunuz o zaman film - mp3- haber siteleri

    zaten piyasa bunlarla dolmadı mı





    ---- uzun lafın kısası: yolunuz açık olsun kardeşim. başarılar diliyorum.

    Öncelikle sitenin teknik admini ve sahibide olarak herkeze merhaba.Herkezin bir alışkanlığı elbet olabilir.Benimde şahsen r10 alışkanlığım sürmekte fakat artık standartların dışına çıkma zamanı geldiğini düşünerek bu yola girdik.Geçmişte pekçok forumum ve yönetimin oldu.Bunu başaramayacak kapasitede insanlar değiliz.

    Herkez nasıl mp3 vb site açıyorsa binlercesi varken en azından biz 2-3 adet wm forumu varken bu dala girdik ve hazırız.R10 bir gün kapalı kaldığında ne hallere geldiğini kullanıcıların şahsen biliyorum.Burdan başkada pek onlineye sahip forum yok.Onun için biz herkezden ayrı nacizane kendi işimizi yapıyoruz.

    Neden bukadar tepki olduğunuda hala anlamış değilim.Biz ***** iş yapmıyoruz paylaşım ve dostluklar adına burdayız.

    Ozaman atıyorum mp3 sitesi tanıtımı gördüğümüzde hop o adama saygısızca saldırmakmı iyi? efendi gibi tebrik etmekmi..

    Kimseye sonuçta silah zoru vermiyoruz bu kategori tanıtım yeridir ve güzelce tanıtımımızı sunduk yolumuza bakacağız.

    + RDY_tr katılıyorum

    Teşekkürler.
  • 03-01-2011, 19:27:14
    #25
    Üyeliği durduruldu
    HaritaForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun.Ama şu var webmaster konusunda yeni forumlar açılıyor bu alanda fazla site olmadığı düşünülerek ama bence boşuna o forum için ücret ödenmekte bence çünkü bu alanda R10 varken yenilerine girmek cok akılcı olmamakta.Evet boşluk olduğu düşünülerek açılıyor bende seviniyorum yenilerinin açılmasına ama bu bir film sitesi varken siz bir tane açınca yeni filmleri daha hızlı koyarak yer edinebilirsiniz ama bu webmaster olayı öyle bir durumda değil ki tutturmak imkansız.o yuzden bu girişimleri destekliyorum ama öte yandan şunuda unutmamak gerek tutturulabileceğine inanılsa kesinlikle herkes bir webmaster forumu açardı.R10 u görüpte açma isteğinde olmamak imkansız ama bir ikinci R10 piyasaya çıkması cok zor..ama genede başarılar dilerim.R10 nun benzeri forumları burada yayınlatması bile bence büyüklünün ne kadar farkında oldugunu göstermektedir.ayrıca forumunuz lisanssız görünmekte..İyi çalısmalar dilerim forumunuzda arkadasım...
    Karismayin Ongunuma yolunda ilerliyor..

    Regex isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Alıntı
    rgxadmin..


    Ummmmmmmmmmmmmah
  • 03-01-2011, 19:31:43
    #26
    hayırlı olsun ne olursa olsun sonuçta yeni bir proje.r10 içinde eminim açıldığında dışardan bir çok kişi iyinet varken ne gereği var demiştir.

    onun için hayırlı olsun.
  • 03-01-2011, 19:38:14
    #27
    Hayırlı olsun.