Konu
WebForumlari.Com Açıldı!
03-01-2011, 19:31:43
#26
Gwindor
hayırlı olsun ne olursa olsun sonuçta yeni bir proje.r10 içinde eminim açıldığında dışardan bir çok kişi iyinet varken ne gereği var demiştir.
onun için hayırlı olsun.