Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimizi R10'la kıyasladığımıza ilişkin herhangi bir tümce gösterir misiniz? Eleştirilere açığız ancak projelerimizi görmeden yargılamanız da hoş değil. Özellikle bir arkadaş; dün gece dalga geçer gibi bir ileti eklemiş, herkesin bir Webmaster forumu olacak diye. Çok hevesliysen sen de aç, arkadaşım. Biz laf olsun diye açmadık bu forumu veya çok boş zamanı olan insanlar değiliz.

Olumlu veya olumsuz; eleştirilerini dile getiren herkese teşekkürler.
Sanırım köklü bir webmaster formunda köksüz bir webmaster sitesini sunduğun için tüm bu tepkiler. Hani gidipte atıyorum pcnet'in formundaki websiteler kısmında sunsan webmaster sitesi diye sanırım bu kadar tepkiye yol açmazdı.
Başarılar...