Burda sana siteyi kapat diyenlerin kaç tane film sitesi, kaç tane ödev sitesi, kaç tane ***** sitesi, kaç tane mp3 sitesi vardır çok merak ediyorum.

bu adamlar ne güzel webmaster sitesi açmışlar, sizde herkes webmaster sitesi açıyor diye yakınıyorsunuz...
e kardeşim siz neden açıyorsunuz o zaman film - mp3- haber siteleri
zaten piyasa bunlarla dolmadı mı
---- uzun lafın kısası: yolunuz açık olsun kardeşim. başarılar diliyorum.
Öncelikle sitenin teknik admini ve sahibide olarak herkeze merhaba.Herkezin bir alışkanlığı elbet olabilir.Benimde şahsen r10 alışkanlığım sürmekte
fakat artık standartların dışına çıkma zamanı geldiğini düşünerek bu yola girdik.Geçmişte pekçok forumum ve yönetimin oldu.Bunu başaramayacak kapasitede insanlar değiliz.
Herkez nasıl mp3 vb site açıyorsa binlercesi varken en azından biz 2-3 adet wm forumu varken bu dala girdik ve hazırız.R10 bir gün kapalı kaldığında ne hallere geldiğini kullanıcıların şahsen biliyorum.Burdan başkada pek onlineye sahip forum yok.Onun için biz herkezden ayrı nacizane kendi işimizi yapıyoruz.
Neden bukadar tepki olduğunuda hala anlamış değilim.
Biz ***** iş yapmıyoruz paylaşım ve dostluklar adına burdayız.
Ozaman atıyorum mp3 sitesi tanıtımı gördüğümüzde hop o adama saygısızca saldırmakmı iyi? efendi gibi tebrik etmekmi..
Kimseye sonuçta silah zoru vermiyoruz bu kategori tanıtım yeridir ve güzelce tanıtımımızı sunduk yolumuza bakacağız.
+
RDY_tr katılıyorum
Teşekkürler.