Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok kardeşim, açıklamada da belirttiğim gibi kimseye rakip olma gibi bir düşüncemiz; amaçlarımız içerisinde yer almamaktadır. Sana da alan adını ben önermiştim, bir buçuk yıl olmuş. Zaman çabuk geçiyor.
Şaka sölüyorum kardeşim sen kimsenin dedigine bakma yolunda devam et bizede zamanında çok kişi tepki vermişti kapat demişti.