HaritaForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun.Ama şu var webmaster konusunda yeni forumlar açılıyor bu alanda fazla site olmadığı düşünülerek ama bence boşuna o forum için ücret ödenmekte bence çünkü bu alanda R10 varken yenilerine girmek cok akılcı olmamakta.Evet boşluk olduğu düşünülerek açılıyor bende seviniyorum yenilerinin açılmasına ama bu bir film sitesi varken siz bir tane açınca yeni filmleri daha hızlı koyarak yer edinebilirsiniz ama bu webmaster olayı öyle bir durumda değil ki tutturmak imkansız.o yuzden bu girişimleri destekliyorum ama öte yandan şunuda unutmamak gerek tutturulabileceğine inanılsa kesinlikle herkes bir webmaster forumu açardı.R10 u görüpte açma isteğinde olmamak imkansız ama bir ikinci R10 piyasaya çıkması cok zor..ama genede başarılar dilerim.R10 nun benzeri forumları burada yayınlatması bile bence büyüklünün ne kadar farkında oldugunu göstermektedir.ayrıca forumunuz lisanssız görünmekte..İyi çalısmalar dilerim forumunuzda arkadasım...
Karismayin Ongunuma yolunda ilerliyor..

Regex isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Alıntı
rgxadmin..


Ummmmmmmmmmmmmah