• 01-02-2010, 19:15:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Tenkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok zor
    Önemli olanda o zaten zoru "başarmak."
  • 03-02-2010, 23:27:53
    #20
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Domain ve logo hakkındaki görüşleriniz bizim için önemlidir.
    Gürhan KARAKAYA
    Ben logo göremedim. Vbulletin logosu var

    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz çok zor açıkçası.

    Konusunda iyi yerlere gelmiş siteleri tahtından etmek hem büyük para hem de büyük emek istiyor.
    Hayırlı olması dileğiyle.
    Aynen katılıyorum. Artık bu kategoride o kadar çok site varki başka şeyler yapmak gerekiyor. Çünkü bir süre sonra hep aynı şeyler dönmeye başlıyor. Ama birde işin şu tarafından bakarsak, bu gibi sitelerin tek el değilde rekabetçi başka sitelerin olması güzel.

    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece
    İşte olay bu... Benzer olmaması lazım. FArklı olması lazım. Beni bir üye olarak düşünün. Eğer açtığınız site r10'nun benzeri ise neden sizin sitenizi tercih edeyim hazır elimin altında içerik olarak büyük bir site varken.. Değil mi? Bunu düşünerek kendinizi geliştirirseniz bence iyi işler çıkabilir.
  • 04-02-2010, 00:06:36
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ozhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben logo göremedim. Vbulletin logosu var
    Tema değiştirdiğimiz için Logoyu henüz koymadık birazdan koyacağım.


    ozhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte olay bu... Benzer olmaması lazım. FArklı olması lazım. Beni bir üye olarak düşünün. Eğer açtığınız site r10'nun benzeri ise neden sizin sitenizi tercih edeyim hazır elimin altında içerik olarak büyük bir site varken.. Değil mi? Bunu düşünerek kendinizi geliştirirseniz bence iyi işler çıkabilir.
    Bu konuda haklı olabilirsiniz fakat, webmaster forum olduğu için katagori ve konuları genellikle aynıdır. R10'da bir webmaster forum olduğu için kıyaslama bu yöndedir.

    Yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 04-02-2010, 07:30:55
    #22
    Hayırlı Olsun Hocam
  • 04-02-2010, 11:59:24
    #23
    benim düşüncem daha 2 3 mesaj varken forumda üyelik istemeniz sitenizin başarısını %99 oranında azaltacaktır. İlk önce forumunuzu geliştirmeniz gerekir ve bu gelişim aşamasında tüm kullanıcıya açmanız gerekir. Çünkü siteniz daha yeni ve gelen kişi ilk önce içeriklerinizi görecek birkaç kez sitenize uğramak isteyecek arkadaşlarına şu sitede var böyle birşey diyecekki ilerleyin. Fakat örnek veriyorum incelemek için web 2.0 la ilgili bir konunuza girdim dosya indirmek için üyelik vs vs kesinlikle kişisel görüşümdür bu şekilde devam ederseniz aslağa ama aslağa! başarılı olamazsınız.

    özellikle diğer arkadaşlar içinde söylüyorum çok kaliteli siteyseniz üyelik kısmını ön plana çıkaracaksınız ama sitenizde birçok içerik başka sitelerle aynı olduğunda adam o 1 dakikalik üyelik formunu size inat doldurmayacaktır.

    Başarılar dilerim yinede inşallah tutar siteniz.
  • 04-02-2010, 16:18:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    keşke kendi tarzınızı kurabilseydiniz r10 çakması gibi birşey ama inşallah başarılı olursunuz hayırlı olsun.. bu alanda bu aralar çok site açıldı kendi tarzını oluşturan kazanır hepinize başarılar..
  • 06-02-2010, 02:33:52
    #25
    Bymstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Hocam
    WebFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim düşüncem daha 2 3 mesaj varken forumda üyelik istemeniz sitenizin başarısını %99 oranında azaltacaktır. İlk önce forumunuzu geliştirmeniz gerekir ve bu gelişim aşamasında tüm kullanıcıya açmanız gerekir. Çünkü siteniz daha yeni ve gelen kişi ilk önce içeriklerinizi görecek birkaç kez sitenize uğramak isteyecek arkadaşlarına şu sitede var böyle birşey diyecekki ilerleyin. Fakat örnek veriyorum incelemek için web 2.0 la ilgili bir konunuza girdim dosya indirmek için üyelik vs vs kesinlikle kişisel görüşümdür bu şekilde devam ederseniz aslağa ama aslağa! başarılı olamazsınız.

    özellikle diğer arkadaşlar içinde söylüyorum çok kaliteli siteyseniz üyelik kısmını ön plana çıkaracaksınız ama sitenizde birçok içerik başka sitelerle aynı olduğunda adam o 1 dakikalik üyelik formunu size inat doldurmayacaktır.

    Başarılar dilerim yinede inşallah tutar siteniz.
    k0rsann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke kendi tarzınızı kurabilseydiniz r10 çakması gibi birşey ama inşallah başarılı olursunuz hayırlı olsun.. bu alanda bu aralar çok site açıldı kendi tarzını oluşturan kazanır hepinize başarılar..
    Tüm yorumlar için teşekkürler. Paylaşımlar başladı. Fakat yakında güzel bir tema yaptırma düşüncemizde var.