keşke kendi tarzınızı kurabilseydiniz r10 çakması gibi birşey ama inşallah başarılı olursunuz hayırlı olsun.. bu alanda bu aralar çok site açıldı kendi tarzını oluşturan kazanır hepinize başarılar..