UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,

Domain ve logo hakkındaki görüşleriniz bizim için önemlidir.
Gürhan KARAKAYA
Ben logo göremedim. Vbulletin logosu var

AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşiniz çok zor açıkçası.

Konusunda iyi yerlere gelmiş siteleri tahtından etmek hem büyük para hem de büyük emek istiyor.
Hayırlı olması dileğiyle.
Aynen katılıyorum. Artık bu kategoride o kadar çok site varki başka şeyler yapmak gerekiyor. Çünkü bir süre sonra hep aynı şeyler dönmeye başlıyor. Ama birde işin şu tarafından bakarsak, bu gibi sitelerin tek el değilde rekabetçi başka sitelerin olması güzel.

UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece
İşte olay bu... Benzer olmaması lazım. FArklı olması lazım. Beni bir üye olarak düşünün. Eğer açtığınız site r10'nun benzeri ise neden sizin sitenizi tercih edeyim hazır elimin altında içerik olarak büyük bir site varken.. Değil mi? Bunu düşünerek kendinizi geliştirirseniz bence iyi işler çıkabilir.