ozhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben logo göremedim. Vbulletin logosu var
Tema değiştirdiğimiz için Logoyu henüz koymadık birazdan koyacağım.


ozhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte olay bu... Benzer olmaması lazım. FArklı olması lazım. Beni bir üye olarak düşünün. Eğer açtığınız site r10'nun benzeri ise neden sizin sitenizi tercih edeyim hazır elimin altında içerik olarak büyük bir site varken.. Değil mi? Bunu düşünerek kendinizi geliştirirseniz bence iyi işler çıkabilir.
Bu konuda haklı olabilirsiniz fakat, webmaster forum olduğu için katagori ve konuları genellikle aynıdır. R10'da bir webmaster forum olduğu için kıyaslama bu yöndedir.

Yorumunuz için teşekkür ederim.